Головна » 2017 » Квітень » 21 » Spore: Прев'ю гри
00:00
Spore: Прев'ю гри

Кажуть, що Чарльз Роберт Дарвін перед смертю зізнався в неспроможності своєї теорії еволюції. Тим не менш, вона до цих пір користується небувалою популярністю, а число її прихильників обчислюється сотнями мільйонів. В оповіданні "І грянув грім" американський письменник Рей Бредбері наочно показав, що могло трапитися зі світом, якби хід еволюції був направлений в зовсім інше русло. Якщо ви все життя мріяли взяти участь в подібних експериментах, тоді сідайте ближче до нашого багаття. Сьогоднішній гість - гра з коротким і звучною назвою Spore - надасть кожному бажаючому таку можливість. 

У наш час важко знайти геймера, не знайомої з ім'ям Уїлла Райта . Якщо такі все ж знайдуться, то смію вас просвітити - це батько-засновник легендарних серій The Sims і SimCity . Одного разу батюшки остогидло випускати незліченні аддони і сиквели до вищевказаних ігор, тому він вирішив взятися за створення нового проекту - ще більш грандіозного і масштабного. Грядущий блокбастер надасть можливість симулювати все що завгодно - від градостроителя до міжзоряного загарбника, тому дітище спочатку і назвали - Sim Everything . Надалі, чарівник вирішив зосередитися на окремих моментах, придумавши більш благозвучне і оригінальна назва. Отже, зустрічайте - Spore !

Spore

Так виглядає місцевий редактор.

Геймплей тут складається з п'яти фаз. Перша - "Клітинна", до болю нагадує Pac-Man . У ній ми знаходимося на найпершій щаблі еволюції, керуючи одноклітинним істотою, подорожуючим по морській безодні. Завдання - заробити якомога більше "очок" ДНК, поїдаючи плаваючі поряд дрібні організми і тікаючи від великих. "Окуляри" витрачаються на удосконалення вашого істоти, придбання нових частин тіла і здібностей. Коли ваше чадо розростеться до необхідних розмірів, йому стане нудно в водоймі, і воно попроситься назовні. 

Наступний етап називається "Істота". Тепер ми вибралися на поверхню, володіємо зачатком інтелекту і вільні досліджувати безмежні земні простору. Насамперед необхідно визначитися із зовнішністю нашого підопічного. У місцевому редакторі можна створити будь-яку особину. Ноги, копита, роги, жала - все це можна прикрутити до тіла істоти і в будь-якій кількості. 

Також є і п'ять характеристик, що впливають на поведінку вирощеної тварі - швидкість, скритність, харизма, комунікабельність і атака. Від них залежить сприйняття з боку інших істот. Наше тварина може бути як травоїдним, так і хижаком, і від цього буде змінюватися стиль гри. Основним завданням в даному випадку залишається пошук самця або самки для подальшого продовження роду і переходу до наступному ступені еволюційного процесу.

Spore

Ми створили космічні кораблі. Пора летіти в космос.

Подальший крок змусить нас управляти цілим плем'ям. Уже майже sapiens, підлеглі об'єднуються в групу і готуються до експансії сусідніх громад. Spore перетворюється на справжню RTS: ми займаємося збором ресурсів, виготовляємо зброю, наймаємо загони, приймаємо релігію. Завоювати сусідні племена можна не тільки силою, а й розумом, налагодивши дипломатичні відносини і торгівлю. Коли ваше плем'я досягне певного рівня розвитку, все буде готово для переходу до наступної фази. 

Частина під назвою "Фаза цивілізації" розширює наш кругозір до міського масштабу. Тепер ми управляємо цілим полісом або державою, як в Age of Empires і всіляко розвиваємо його. Тут необхідно стежити, як за благополуччям громадян, так і за технічним розвитком. Прогрес протікає крізь епохи: будуть і місцеві аналоги античності, середньовіччя і постіндустріального суспільства. 

З'являється і нова мета: захоплення земної кулі. Для цього, зрозуміло, знадобиться правильне регулювання економіки, військового потенціалу та оцінка міжнародної обстановки. Редагувати тепер можна буде все: від будівель то військової техніки. Рано чи пізно ви досягнете такого рівня розвитку, що побудуєте космічні кораблі, а це значить, що пора борознити простори Всесвіту. 

Починається найбільш цікава частина Spore . Тепер в нашому розпорядженні сотні галактик і сонячних систем, які будуть чекати пришестя інопланетян (тобто, нас), як манну небесну. Є планети населені, є незаселені, є розвинені, є не дуже. Назріває питання - як все це вдасться запхнути в кілька гігабайт? Справа в тому, що Уїлл Райт планує перетворити своє дітище в онлайновий проект, і космічна частина гри буде якраз повністю спиратися на цю складову.

Spore

Стадо хижих кабанчиків атакує наше необразливо істота. Пора робити ноги.

Ми зустрінемо підвладні іншим гравцям галактики, зможемо знищити їх або пощадити. Можна буде, звичайно, відключити цю функцію і закінчити гру після виконання якоїсь конкретної місії, але тоді ви ризикуєте не відчути всієї краси і масштабності дійства. В такому випадку, наші пригоди завершаться після виконання головного квесту - ліквідації Імперії Гроббов (місцева тоталітарна зграя). 

Графіка особливих висот не підкорює. Левова частка потужності процесора буде йти на генерацію оточення, тому завдання візуальній складовій проекту - не дратувати очей. З метою, сміємо запевнити, вона справляється - мультяшні персонажі і міста досить милі і приємні.
 

***



Погодьтеся, ідея перенесення масштабної одного користувача гри в онлайн заслуговує на увагу. Це набагато краще, ніж клепати нескінченні доповнення (а-ля Sims ) і перетворити шедевр в широко використовуваних попсу. Питання в іншому - чи зможе Уілл Райт гармонійно зіставити всі складові геймплея? Якщо зможе, - тоді нас чекає гра нашої мрії, якщо немає - то вийде проект нереалізованих амбіцій, на кшталт The Movies . Реліз заплановано на 7-е вересня цього року і тільки він розставить всі крапки над буквою "і".

Переглядів: 34 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar