Головна » 2017 » Квітень » 20 » Prototype (2009): Прев'ю гри
23:51
Prototype (2009): Прев'ю гри

Не обов'язково створити геніальну, інноваційну і бездоганно красиву гру, щоб привернути до себе багато уваги і добре продати продукт - досить лише цільову аудиторію чимось вразити. Prototype - якраз такий випадок, тут принципово нового практично нічого немає, збірка чужих ідей з гарніром з sandbox-геймплея і під гострим сюжетним соусом. Однак від роликів і скріншотів бувалому прихильнику добротного екшену неймовірно важко відірвати погляд, бо " Прототип " - це своєрідне втілення темної сторони кожного з нас. Альтернативний варіант жорстокої волі, де рвати все живе в радіусі і заподіювати неймовірний збиток приватної власності - це не можливість, не аспект геймплея, а сам геймплей в чистому вигляді. Уявіть собі саму неймовірну, саму неправдоподібну суміш Grand Theft Auto і Assassin's Creed , де місто затоплений збройними силами і мутантами, на вулицях пробки і збуджені натовпу наляканих громадян, всі райони оточені, а пріоритетна мета - вижити в цьому бедламі. Сумнівний образ складається? Ось, це воно є. Тепер трохи докладніше.

прототип

Алекс Мерсер у всій своїй красі.

Наші дні. Багатостраждальний Нью-Йорк в черговий раз охоплений вогнем повстання, танки патрулюють вулиці, військові підрозділи квапливо прочісують особливо небезпечні райони. Так, знову вірус. Так, знову вкрай небезпечний. Заражені люди швидко перевтілюються в злісних мутантів, здорові громадяни не знають, куди подітися, а збройні сили активно протистоять живий зарази. Алекс Мерсер тим часом прокидається без пам'яті і усвідомлює, що з ним створили щось жахливе, але хто, коли і з якою метою - невідомо. Відновлювати по крупицях саме його пам'ять нам і належить на цей раз, прориваючись крізь натовпи монстрів і ряди солдатів. Вся справа в тому, що Алекс мутант незвичайний, з тими гомункула, що заполонили вулиці, наш головний герой не має майже нічого спільного. Він сильніше, швидше і небезпечніше, ніж цілий полк заражених членовредітелей, а тому і не брат їм зовсім. Для людей же різниці немає, мутант, мовляв, і в Африці мутант. Іншими словами, вороже по відношенню до головного героя налаштовані все, а нам адже розібратися необхідно, з чого такий переполох і хто нам сказ прищепив, так що вибору немає - будемо шукати винних, методично винищуючи все живе на шляху.

прототип

Такі ось звірства на вулицях Нью-Йорка з приходом Алекса стали в порядку речей.

На щастя, серйозної шкоди Алексу взагалі заподіяти вкрай важко: від смачного падіння (або стрибка) з хмарочоса його навіть нежить не проб'є - чого вже говорити про ворожих кулях. У місті присутні люди, яким відомо, що насправді трапилося з героєм - їх ми і шукаємо, вдаючись до самих різних тактик і методикам. Відкритих зіткнень із суперниками буде найбільше, солдати і монстри намагаються оточити протагоніста, позбавити свободи і розмаху, ось тільки не дуже у них це виходить. Буквально нашпигований сюрпризами Мерсер то коріння-шипи крізь землю пропустить, несподівано атакуючи знизу всіх навколо, то "вибухне" безліччю щупалець, які кинуться нещадно шматувати найближчих недоброзичливців - в загальному, вкрай антисоціальний цей прототип у Radical вийшов. Хоча, чого вже тут - люблять вони таких персонажів, недарма спорудили амбітний GTA-клон Scarface: The World is Yours і екшен за мотивами першої екранізації "Неймовірного Халка". Ми звикли до героям загнаним в кут, озлобленим або шукають помсти, до героям-одинакам, чиї спроби змінити світ і зробити його краще вже, погодьтеся, дещо набридли. Тут, грубо кажучи, Алекс - головний лиходій, безпринципний месник, який переслідує єдину корисливу мету. Для нього правда - це не ідеал, не істина, за яку потрібно боротися, а просто інформація, яку необхідно за всяку ціну добути. Ціною життя багатьох людей в тому числі.

прототип

Середньостатистичний кадр. Так, ні хвилини спокою.

Основна "спеціальність" Мерсера-мутанта - зміна власної генної структури, її копіювання на прикладі заданого об'єкта або заздалегідь закладеного шаблону. Іншими словами, Алекс може і відносно тихо пересуватися, не привертаючи уваги. Для цього лише треба застати зненацька якогось вояку і відкусити від нього шматок посочнее, після чого можна легко трансформуватися в точну копію жертви. Чи не вдаючись до цього методу, можна лише змінювати структуру власного тіла в цілях захисту або атаки (покритися шипами, відростити панцир, etc), для перевтілення обов'язково потрібен вихідний матеріал. Крім того, точно також видобуваються і чужі спогади, бо добровільно змусити ключових персонажів розповісти все те, що їм відомо, навряд чи вийде, а "відкусити" Алекс вміє навіть шматочок пам'яті. Плюс до всього від імені персонажів, в чию шкуру ми зможемо влізти, вийде і діяти, накази віддавати, диверсії влаштовувати - не засумуєш, коротше. І все це в антуражі величезного міста, де події розвиваються незалежно, ситуація періодично змінюється, на карті відзначаються райони, де в даний момент перевага у військових або заражених - життя і смерть навколо б'ють ключем. Розвідним.

прототип

А ось так Мерсер харчується.

До слова, злодійство спогадів - це і є основний метод подачі сюжету, в іншому гравець повністю вільний і вільний самостійно вирішувати, що і коли робити. Можна проходити Prototype акуратно, приймати виважені рішення, допомагати тій чи іншій протиборчої сторони часом, полегшуючи собі завдання в подальшому і розчищаючи шлях до наступної місії. Завдань обіцяють безліч, причому найрізноманітніших, включаючи і скритні місії, і побоїща, і операції всередині будівель. Обмежувати при цьому будуть по мінімуму, методи гравець так чи інакше вибирає сам, будь-яких умовностей типу "не чіпати мирних громадян" тут не передбачено.

прототип

Зброя нам не дуже-то потрібно. Простіше так.

Жбурляти машинами, піднімайте на повітря цілі ворожі укриття, викрадають вертольоти ... Так, прямо на льоту. Ніхто не забороняє стрибнути з даху висотки до найближчої "вертушки" і, спритно вхопившись за неї, захопити бойову одиницю в кращих традиціях Т-1000 і "Термінатора 2". Вся військова техніка в розпорядженні головного героя, от тільки звичайні легковики красти заборонили. Негоже, мовляв, суворому мутанту на шикарних спорткарах роз'їжджати, битися треба з їх допомогою, з дахів на них критикувати і на всі боки ними розкидатися. Не та ситуація на вулицях, щоб з екскурсіями роз'їжджати. Візуально ситуація, при всьому при цьому, нітрохи не ушляхетнюється: кровіща з переможених ворогів б'є у всі сторони, Алекс гнівно рве кривдників на шматки, встромляє в них голки і розбиває голови про доступні кути настільки наочно, що мимоволі приходить занепокоєння - чи пропустять таке на прилавки? У будь-якому випадку, рейтингу "М" - в кращому випадку - " прототип " не уникнути. Прогулянку по охопленому панікою Нью-Йорку нам належить зробити через рік. Задумів в списку на реалізацію у розробників ще більш ніж достатньо - аби не перемудрили.

Переглядів: 1085 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar