23:52 Fable 2: Прев'ю гри | |
Дія Fable 2 розгортається в уже знайомому Альбіоні. Тільки на цей раз під нашим управлінням не герой з палаючим поглядом, а звичайний розбійник з великої дороги, що виріс без батьків, в злиднях. Причина бідності трагічна, але виразно нагадує першу частину: вороги напали на село, спалили її дотла, жителів перебили, а сестричку головного героя забрали з собою. Персонаж підріс, сформував свою думку, але про сестру не забув. Врятувати, помститися - цілі благородні, але не одними ними живе людина. Ігри, де дійові особи займаються виключно порятунком світу, забуваючи про особисте життя і розвагах, в минулому. Fable 2 стане таким собі симулятором життя ... життя, де можливо все: вбити дракона, врятувати принцесу, знайти скарб - життя-казки, життя-легенди. Але все-таки повноцінного життя з характерними проблемами: любов, житлове питання, гроші (витрачати їх доведеться не тільки на нові обладунки та зброю, а й на утримання власної сім'ї), соціальний стан. На останнє, до речі, будуть впливати абсолютно все вчинки персонажа, в тому числі не мають свідків. Злодій, незалежно від того, попадався він на своєму слизькому занятті хоч раз чи ні, не зустріне теплого прийому у незнайомих людей і, навпаки, стане своїм у таборі розбійників. І що це вони там побачили? Створити сім'ю протагоніст міг ще в першій частині Fable . На виконання основного квесту наявність / відсутність дружини не впливало, але додавало віртуального світу трішки спільного з реальним. У Fable 2 цю тему вирішили розвинути. Незалежно від обраного статі персонажа, для того, щоб обзавестися чоловіком / дружиною, необхідно докласти чимало зусиль. По-перше, заробити кругленьку суму - інакше "половинка", мабуть, не повірить в серйозність намірів. По-друге, купити будинок. І тільки потім починати шури-мури з обранцем / обраницею. Після весілля саме час заводити дітей. Герою-чоловікові легше: дітенка зробив - і вільний. А ось пані відчувають всі принади вагітного стану: як пов'язані із зовнішністю (характерне зміна фігури), так і з проходженням гри (всі завдання, які передбачають військові дії, краще відкласти). Що далі? В принципі, гравець цілком може зупинитися на мирному житті: діти, господарство, торгівля (так-так! Інвестуйте кошти в конкретні магазини, як в TES 4 , - і отримуйте прибуток). Але ми ж не за цим прийшли у всесвіт Fable 2 ? А значить, рано чи пізно наш альтер-его розцілує членів сім'ї і відправиться на пошуки пригод. Звичайно, час від часу не завадить відвідати рідну хату, а заодно помилуватися на підростаючого сина: розвиватися він буде на вашу образом і подобою. Тільки мені здається, що ці двоє фліртують? Кількість близьких герою істот розшириться і за рахунок собаки - в Fable 2 персонажа буде супроводжувати відданий пес. Звір має цілком практичне значення: він турбувався б дорогу, за версту чує ворогів, а в скрутну хвилину вчепиться в нападника. Зробить це він не аби як, а з іскрою здорового глузду: якщо під вашим управлінням лучник, вихованець зверне свою агресію на противника з мечем і навпаки. Догляду за тваринкою практично ніякого: підлікувати за потребою, та за вухом почухати на привалі. До речі, як і дитина, песик і зовні, і за характером відображає якості свого господаря: у злобного Берсерк щеня виросте величезною кудлатою звірюка з страхітливим оскалом, а у мирного цілителя - ласкавою домашньої собачкою. Скромненька бібліотека. Подорожувати по всесвіту Fable 2 геймеру доведеться без такого звичного елемента, як міні-карта. Розумієте, Пітер Моліна чомусь вирішив, що цей маленький шматочок екрану відволікає гравця від споглядання графіки, що робить биссмисленнимі багатомільйонні витрати на її вдосконалення. В якості компенсації цього чарівний чоловік обіцяє прискіпливо опрацювати дизайн кожної локації (щоб зробити її максимально зручною для дослідження), намалювати докладну карту світу в цілому і рівнів окремо, а також впровадити в геймплей щось на зразок сліду з хлібних крихт. Ця переривчаста лінія буде вказувати шлях від того місця, де в даний момент знаходиться персонаж, до зазначеного спеціальним маркером. Чорно-біле кіно.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |