23:58 Command & Conquer: Red Alert 3: Прев'ю гри | |
Пам'ять про ті часи "холодної війни" не дає спокою американцям. Ні-ні, та виходить у світ гра, де у всіх фарбах розписуються "принади" ймовірного світового панування СРСР. Такого плану прогнози ігроробів змагаються один з одним в похмурості і абсурдності і трансформуються в усі можливі жанри: від шутерів до RTS. Лінійка Command & Conquer: Red Alert була засновником цієї тенденції, але вхопилася за неї досить міцно, спробувавши ввести в геймплей всі існуючі світоглядні штампи щодо СРСР. Танки виразно зібралися у велике плавання. У Red Alert 3 нашій увазі нададуть три кампанії (кожної наддержаву - по одному варіанту розвитку подій) по шість-десять місій в кожній. Що примітно, всі кампанії будуть призначені для кооперативного проходження через Інтернет або LAN. У разі якщо геймер вважає за краще грати в гордій самоті, як компаньйонів запропонують трьох комп'ютерних "командирів" до свого індивідуального стилю ведення бою, технічними перевагами, улюбленими юнитами і набором Спецздібності. ІІ, як завжди, обіцяють зробити розумним настільки, що відрізнити його від реального партнера стане складною задачкою. Наприклад, віртуальний соратник може відмовитися від виконання ваших прохань і наказів, а може виконати їх "на висоті". Розробники говорять, що старанність AI буде обернено пропорційна кмітливості "командира": чим розумніші і досвідченіші генерал-сожзнік, тим менше ймовірність його беззаперечного підпорядкування. Події між місіями традиційно будуть пояснюватися через відеоролики з живими акторами. Танки грязи не боятся. Величезна увага девелопери клянуться приділити морської стихії. Звичайно, в попередніх частинах серіалу C & C водні баталії і юніти мали місце, але не грали ключового значення. Фактично моря і океани просто обмежували підконтрольну гравцеві територію. У Red Alert 3 ситуація зміниться найрадикальнішим чином. Без розвиненого флоту гру просто не можна буде пройти. Практично всі будівлі, в т.ч. і бази, можуть бути побудовані на воді. Правда, це коштує трохи дорожче, але дасть свої переваги. Які саме - розробники поки приховують. Крім того, багато юніти - навіть танки! - володіють деякими рисами амфібій, тобто мають здатність переміщатися під водою. А легка піхота долає водні перешкоди на плотах. Радянський дирижабль показує грізний оскал. Технологічно Red Alert 3 навряд чи особливо порадує. Її графічний движок RNA - по суті доопрацьований і покращений SAGE, на основі якого свого часу був зроблений C & C 3: Tiberium Wars . Звичайно, ця гра по частині візуальних ефектів і фізики на голову вище більшості RTS, але, зізнаюся чесно, ми очікували від Red Alert 3 чогось новенького. Практично всі будівлі можуть бути побудовані як на суші, так і на воді. Альянс, як водиться, бореться за торжество демократії в усьому світі і збереження прав і свобод людини. Вони б і раді вирішити всі питання дипломатичним шляхом, але опоненти надто агресивно налаштовані. Чуть-чуть остудити запал ворогів допоможуть спеціальні юніти - наприклад, вертольоти, здатні заморозити техніку. Більш просунуті, в порівнянні з Радами, технології полегшать морські битви (танк-амфібія боєздатний як на суші, так і у воді).
| |
|
Всього коментарів: 0 | |