Головна » 2017 » Квітень » 20 » Кодекс війни: Облога: Огляд гри
23:54
Кодекс війни: Облога: Огляд гри

Повальна інтелектуальна деградація комп'ютерних ігор пригнічує. Колись серйозні високочолі серії на догоду ринковим тенденціям змінюють орієнтири і перетворюються на розсадники пишних безглуздих видовищ, прямого невигадливого геймплея. Іноді це непогано, іноді навіть дуже захоплююче, але занадто вже масштабно це явище. Ком продуктів-клонів, казуальних, просочених штампами і побитими прийомами, неухильно зростає, придавлюючи під собою все більше улюблених франчайзов. І тому особливо цінуєш, коли на світ з'являються проекти, подібні " Кодексу війни ". Розумні, захоплюючі і вперті.

Кодекс війни - Облога

Часом в битвах виникають кумедні або видовищні моменти.

" Кодекс війни " - серія покрокових вагеймов не для всіх. Вона експлуатує таке дике і витончене на перший погляд розвага, як "save / load". Розробив тактичну схему, втілив - антагоністи винищили полвойска. Зціпивши зуби завантажуєш попередній хід, пробуєш знову. Не працює. І знову курсор тягнеться до плашки "Завантажити". І знову невтомні віртуальні солдатики біжать до намічених позиціях, штурмують фортеці і поливають супостатів дощем розпеченим стріл. Якщо немає на то терпіння, " Кодекс війни " навряд чи припаде до душі. Адже гра раз по раз ставить все більш нездійсненні завдання, як ніби намагається відшукати поріг завзяття і після пересунути його трохи далі. Але чомусь подібні труднощі безмірно захоплюють. У запалі полководницьких роздумів втрачаєш відчуття часу: сідаєш на півгодини - так, добити місію, встаєш через три з половиною, з червоними потрісканими очима і гірким питанням "Чому я не зупинився?". На наступний день вирішуєш взяти себе в руки, запускаєш гру і ситуація повторюється. Причина в тому, що " Кодекс війни " вміло працює з такими людськими якостями, як допитливість і цікавість. Перше змушує ламати голову в аналізі ситуації: потужностей власної армії і війська супротивника, рельєфу місцевості і супутніх чинників. Благо всього необхідного: моделей поведінки різних типів військ на різних типах місцевості, їх умінь, характеристик - більш ніж достатньо. Допитливість шепоче на вухо: "Ну, давай, спробуй так". Цікавість же хитро підморгує і каже "Подивимося, що з цього вийде?". І так - кожен хід, виходить круговорот.

Все вищеописане в повній мірі відноситься і до " Осаді ". Додатку зчиняє ніяких революцій, поводиться пристойно і консервативно. До чого зі шкіри геть лізти, коли гравці і так зустрічають проект з розпростертими руками? Гостинці, з якими прийшов аддон, жахливо стандартні: нова кампанія з 19 місій, бонусні завдання і три свіжих героя. З іншого боку - що ще можна очікувати від мікродополненія?

Кодекс війни - Облога

У облог так не вистачає Гільвен і її "Прокльони Ессентіля".

У сюжеті нас чекають дві паралельні кампанії: одна за рейнджера Корнеліуса і капітана Адріана, друга за сера Карела і інквізитора Морціуса (останні троє і є нові герої). Харизматичний і безкомпромісний Сагіттель, головний герой " Вищої раси ", знову з'явився на людських територіях, його війська окупують села і захоплюють фортеці. На жаль, розкішний персонаж тепер виступає в ролі противника. Адріан і Корнеліус ведуть за собою повстанські війська: рейнджерів, скаутів, Йомен, лучників, копейщиков. Їм належить прориватися крізь одержимих, інквізицію, людей очолюваних темним магом. Друга кампанія, в якій Карел і Морціус слідують по п'ятах Сагіттеля, рясніє великою складністю, навіть в порівнянні з " Вищої расою ". Важка кавалерія і потужні загони грузнуть в протистоянні з мобільними ельфами, вміло використовують місцевість.

Серед позитивних рис кампанії можна відзначити високу концентрацію подій. Іноді, в критичній ситуації на допомогу встигає підкріплення, іноді з несподіваного боку виявляється могутній противник. Гра стає більш непередбачуваною і від того цікавішою. Кількість і значимість другорядних квестів також зросли.

На жаль і ах, але сам сюжет дав слабину в порівнянні з " Вищої расою ". Вся справа в деталях. Зникла чудова озвучка - відтепер діалоги персонажів доводиться лише читати, зникли ролики, зник напруження - в пригоди Сагіттеля градус дії був на порядок вище, а інтриги сплетені більш вміло. Відповідно, зникло враження. Немає колишнього інтересу і бажання вникати в розмови, стежити за кожним нюансом. Історії не вистачає гостроти.

Кодекс війни - Облога

Критична ситуація.

Говорити про щось крім сюжету - не має сенсу. Бо інших змін немає. Механіка, вибір місій, війська - все залишилося колишнім. Ми також, стрімголов, женемося за рейтингом "золото". Ми також збираємо досвід загонів і прокачуємо навички в залежності від потреб і переваг. Ми також свердлив поглядом монітор, силкуючись відшукати вірне рішення.
 

***



" Кодекс війни: Облога " створений для тих, кому полюбився оригінал і його доповнення. Він абсолютно не обмежує цього і не намагається прикинутися чимось іншим. Він такий весь: починаючи з "для запуску тематичного додатки потрібно встановлена версія ..." і закінчуючи пекучої складністю. Що знову потрібно Сагіттелю? Якщо ви розумієте, про що питання - значить " Облога " створена для вас.

Плюси: нова кампанія; знайомі обличчя; непередбачуваність.
Мінуси: слабка подача сюжету.

Переглядів: 44 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar